0

Klachtafhandeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bestelprint.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

1. Breng ons op de hoogte!

Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen naar volgend e-mailadres: info@bestelprint.nl of een hulp ticket indienen op de website.

2. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.

Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

Als je je geld terug wilt, ontvang je dit binnen 14 dagen op je rekening mits het product in goede orde is ontvangen.

close

Gelukt! Oops!

close

Selecteer opties

close
💬 Hulp nodig?