0

[mkb-info]Niet iedere betaalmethode is op onze Nederlandse website beschikbaar.[/mkb-info]

iDeal

Klanten betalen vanuit de online bankomgeving van hun eigen bank. De veiligheid van de transactie wordt gegarandeerd door de bank van de klant. In onze checkout kiezen klanten voor iDEAL en hun bank. Hierna worden ze doorgestuurd naar de online bankomgeving van hun bank en gevraagd in te loggen. Het bedrag dat overgemaakt moet worden en verdere betaalgegevens zijn al ingevuld, de klant hoeft de betaling alleen te bevestigen. Wanneer dit gedaan is, bevestigt de bank de betaling direct en wordt de klant teruggestuurd naar de webshop. Bestelvlag.nl kan de bestelling direct verwerken, want de betaling is gegarandeerd.

Klarna: achteraf betalen

In het bestelproces selecteer je ‘Klarna: Achteraf betalen’ als betaalmethode. Je vult je gegevens in en voltooit de bestelling. Bij de eerste bestelling maak een je een Klarna-account aan, waar je je naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult. Voor elke terugkerende bestelling vul je alleen je e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in.

Na voltooiing van de bestelling krijg je een e-mail met een betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in je Klarna-account.

Je betaalt op de manier van zijn voorkeur middels het online klantportaal van Klarna of de Klarna-app.

Creditcard

Wereldwijd worden de meeste online aankopen betaald met creditcard. Kaarthouders kunnen aankopen doen op krediet en betalen later, meestal aan het einde of begin van de maand, het hele bedrag dat ze gedurende maand uitgegeven hebben, terug. De wereldwijd bekende creditcard-bedrijven inspireren vertrouwen bij klanten en consumenten, en doorgaans bieden ze uitgebreide kopersbescherming en -verzekering.

Betalen met een creditcard is erg makkelijk. Het enige dat klanten hoeven te doen is hun kaartgegevens invullen en de betaling autoriseren. Momenteel ondersteunen we Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires en CartaSi.

Bancontact

Wanneer consumenten kiezen om te betalen via Bancontact, worden ze doorgestuurd naar de online bankomgeving van Bancontact. Hier geven ze aan of ze willen betalen door online hun kaartgegevens in te vullen, of via de app. Wanneer een betaalrekening gekozen is, hoeven consumenten alleen nog hun pin in te vullen en de betaling te autoriseren. Wanneer dit gedaan is, is de betaling gegarandeerd waardoor de bestelling direct verwerkt kan worden.

SEPA-overboeking

Wanneer klanten willen betalen via een SEPA-overboeking ontvangen ze de betaalgegevens direct op hun scherm of per e-mail. Vervolgens maken ze het bedrag over vanuit hun online bankomgeving, wanneer het ze het beste uitkomt. In plaats van handmatig de betaalgegevens over te moeten schrijven, bieden wij de mogelijkheid een QR-code te genereren waarmee de betaling voldaan kan worden via een app. Dit verlaagt de kans op fouten omdat de betaalgegevens na het scannen klaarstaan in de app.

Het verwerken van een overboeking duurt doorgaans enkele werkdagen.

PayPal

Wanneer consumenten kiezen om met PayPal te betalen, sturen wij ze door naar de PayPal-betaalpagina waar ze inloggen in hun PayPal-account. Hier vinden ze de betaalopties die ze gekoppeld hebben, kunnen ze kiezen met welke optie ze wensen af te rekenen en bevestigen ze de betaling.

SOFORT banking

Wanneer klanten kiezen om via SOFORT Banking te betalen, worden ze doorverwezen naar de online bankomgeving van SOFORT Banking. Hier kiezen ze hun land van herkomst en hun bank. Ze loggen in met de gegevens die ze ook gebruiken voor hun eigen online bankomgeving en krijgen een overzicht van hun rekeningen te zien. Daarna kiezen ze vanuit welke rekening ze de betaling willen voldoen. Wanneer de betaling is bevestigd, worden klanten teruggestuurd naar de website.

EPS

De klant selecteert zijn/haar bank in de lijst met deelnemende banken. Na het selecteren van de bank, logt de klant in op de omgeving van het internetbankieren. In de omgeving van het internetbankieren bekijkt de klant de vooraf ingevulde betalingsgegevens. Indien alle informatie correct is, geeft de klant toestemming voor de betaling. Na autorisatie ontvangt de klant een bevestiging en wordt het product verzonden.

Giropay

Wanneer een klant ervoor kiest om via Giropay te betalen, verloopt de betaling als volgt. De klant selecteert zijn/haar bank in de lijst met deelnemende banken. Na het selecteren van de bank, logt de klant in op de omgeving van het internetbankieren. In de omgeving van het internetbankieren bekijkt de klant de vooraf ingevulde betalingsgegevens. Indien alle informatie correct is, geeft de klant toestemming voor de betaling. Na autorisatie ontvangt de klant een bevestiging en wordt het product verzonden.

Cartes Bancaires

Voor klanten is betalen met Cartes Bancaires identiek aan betalen met andere creditcards, het is dus erg simpel. Klanten vullen hun kaartgegevens in en bevestigen de betaling.

Cartes Bancaires zijn de meest gebruikte creditcards in Frankrijk, met meer dan 64 miljoen kaarten in circulatie. De kaarten zijn co-branded met Visa. Zoals bij andere creditcards betalen klanten hun aankopen pas later, meestal aan het einde van de maand.

KBC-betaalknop

Wanneer klanten de KBC/CBC-Betaalknop als betaalmethode kiezen, selecteren ze vervolgens de eigen bank, KBC of CBC. Klanten worden dan doorgestuurd naar de vertrouwde online bankomgeving, waar de betaalgegevens al klaarstaan. De klant heeft dan de keuze om de betaling te bevestigen met een kaartlezer of door de betaling over te nemen met de app door een QR-code te scannen. De betaling is gegarandeerd zodra bevestigd, waardoor bestellingen direct verwerkt kunnen worden.

Belfius betaalknop

Bij een betaling via de Belfius Pay Button kan de consument de betaling voldoen via internetbankieren of de smartphone app. Bij betaling via de app wordt een QR-code gescand, waarmee de betaalgegevens direct ingevuld worden en de transactie alleen nog maar verstuurd hoeft te worden. Via Belfius Direct Net gebruikt de klant een kaartlezer om de betalingen te bevestigen. Wanneer de betaling bevestigd is, kan de bestelling direct verwerkt worden omdat de betaling gegarandeerd is.

ING Home’Pay

Voor consumenten is betalen met Home’Pay erg makkelijk. Ze selecteren de Home’Pay betaalmethode in je winkel of app en loggen dan met de ING Card Reader in op hun Home’Bank of Business’bank omgeving. De verbinding gaat via de beveiligde verbinding van de online bankomgeving en is dus 100% veilig. Ze selecteren de rekening waarmee ze willen betalen en hoeven daarna alleen nog maar de gegevens te controleren en de betaling te autoriseren. Wanneer het proces is afgerond, is betaling gegarandeerd.

Bitcoin

Wanneer een klant kiest om met bitcoins te betalen, stellen wij de exacte wisselkoers vast op dat moment. Omdat we aansluitingen hebben met verschillende partners kunnen we altijd een gunstige koers handhaven. Deze koers houden we 15 minuten vast. Mocht de consument langer doen over het uitvoeren van de betaling, wordt er een nieuwe wisselkoers vastgesteld. Wanneer de betaling dan voldaan is, is deze onomkeerbaar en gegarandeerd.

close

Gelukt! Oops!

close

Selecteer opties

close
💬 Hulp nodig?